Tule mukaan!

Haluatko tehdä jotakin käytännössä kotiseutusi lasten ja nuorten hyväksi? Vapaaehtoisena toimiminen on hyvä keino.

MLL:n vapaaehtoistoiminta on palkatonta, osallistujien ehdoin tapahtuvaa työtä lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyväksi. Vapaaehtoistoiminnan muotoja on useita. Osa niistä toteutuu valtakunnallisemmalla tasolla, kuten erilaiset puhelin- ja nettipäivystykset.

Vapaaehtoistoiminnan muotoja MLL:ssä ovat muun muassa:

• Perhekahvila- ja kerhotoiminnan ohjaaminen
  • Erilaiset vertaisryhmät (vanhempain-, äiti-, isä- tai muu aikuisten ryhmä)
  • Lastenhoitoavun tarjoaminen
  • Lasten ja nuorten puhelimen ja -netin päivystäminen
  • Vanhempainpuhelimen ja -netin päivystäminen
  • Tukioppilasohjaus

Otamme mielellämme apua vastaan esimerkiksi tapahtumien järjestämisen avuksi. Jos olet halukas toimimaan tapahtumissamme tai muuten kiinnostunut toiminnastamme, ota yhteyttä yhdistyksemme puheenjohtajaan Helyyn p. 040-8398561 tai ilmoita halukkuutesi jollekin hallituksen jäsenelle. Voit jättää meille puhelinnumerosi, jotta voimme olla sinuun yhteydessä tarpeen tullen.

Auttavat kädet ovat erittäin tervetulleita, mitä enemmän aktiivisia on mukana, sitä paremmin pystymme vastaamaan lapsiperheiden toiveisiin!

Tarkempaa tietoa valtakunnallisesta vapaaehtoistyöstä lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyväksi löydät täältä.