MLL Pudasjärvi järjestää toimintaa paikkakunnan lapsille ja lapsiperheille.

Järjestämme lapsiperheille suunnattuja tapahtumapäiviä ja olemme mukana erilaisissa tempauksissa. Esimerkkejä tällaisesta toiminnastamme ovat lasten venetsialaisten järjestäminen yhdessä LC Pudasjärven kanssa, Joulupuu-keräys yhdessä LähiTapiolan kanssa sekä kirpputorit. Yhdistys myös auttaa tarvittaessa vaikeassa kriisitilanteessa olevia lapsiperheitä.

Otamme mielellämme apua vastaan esimerkiksi tapahtumien järjestämisessä. Jos olet halukas toimimaan tapahtumissamme tai muuten kiinnostunut toiminnastamme, ota yhteyttä yhdistyksemme puheenjohtajaan Helyyn p. 040-8398561 tai ilmoita halukkuutesi jollekin hallituksen jäsenelle. Voit jättää meille puhelinnumerosi, jotta voimme olla sinuun yhteydessä tarpeen tullen. Yhdistyksen toiminta perustuu vapaahtoisuuteen.

Auttavat kädet ovat erittäin tervetulleita, mitä enemmän aktiivisia on mukana, sitä paremmin pystymme vastaamaan lapsiperheiden toiveisiin ja piristämään arkea!  Kaikki innolla mukaan!

Täältä löydät yhdistyksemme toimintasuunnitelmat ja -kertomukset. Lisätietoja saat tarvittaessa hallitukselta.